HTML

Tanácsadó Rovat

Ha tanácstalan, mint egy kisközség, forduljon hozzám bizalommal! Meglátja, én tudom a válaszokat. Mert az Élet tényleg igen egyszerű, értem?

Édeshármas

2010.05.22. 15:15 :: Doktorúr

 

Szia,
 
Mit tegyek, ha a barátom hármasban akarja a legjobb barátnőmmel és velem? 20 éves vagyok, de ez a gondolat nekem kicsit durva. Pedig nagyon szeretem Őt, s szeretnék Neki mindent megadni.
 
Szia,
 
Ez az egyik legromantikusabb dolog, amit valaha hallottam: a kedvesed nem tud eleget kapni belőled! Tudván, hogy csak egy van belőled, ezért kénytelen beérni a második legjobbal, a legjobb barátnőddel. Ezzel a sráccal tényleg megfogtad az Isten lábát, hát ne félj te se kimutatni, mennyire szereted, ha már Ő így bevallotta! Kétségkívül ez csak közelebb tud hozni titeket egymáshoz. Miért nem hívod meg néhány régi kollégiumi szobatársnődet is? Ha még egy kicsit félénk volnál, talán egyedül hagyhatnád őt a legjobb barátnőiddel. Ha még bizonytalan vagy, csak részesítsed orális szexben és süss neki valami finomat amíg gondolkozol ezen.
 
Sok sikert!
dr. H. Ernő, okl. hg. tanácsadó

Szólj hozzá!

Címkék: tanácsadás

A bejegyzés trackback címe:

https://tanacsom.blog.hu/api/trackback/id/tr502021038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása