HTML

Tanácsadó Rovat

Ha tanácstalan, mint egy kisközség, forduljon hozzám bizalommal! Meglátja, én tudom a válaszokat. Mert az Élet tényleg igen egyszerű, értem?

Hármasikrek

2010.05.23. 14:21 :: Doktorúr

 

Ó, nagy a baj!-
 
Egy 42m2-es panelban lakunk hárman, a férjem, én és a fiunk. Teherbe estem, s ma tudtam meg, hogy hármasikrek. Meg akartuk tartani, de nem így! Már késő elvetetni. Nem tud valami praktikát, vagy mit tegyek?
 
M.
 
Kedves Kismama.!
 
Hármasikrek? Azok nagyon ritkák. Kb. 185 000 esetből egyszer következik be. Ennyi eset mellett hogy volt ideje a házimunkára is? No de fel a fejjel, mindenre van megoldás.
1; Kettőt fizet – hármat kap! akcióban mellplasztika ajánlott
2; Receptekben hozzávalókat egyszerűen kettővel beszorozni
3; Férjét naponta orális szexben részesíteni, így a falatot sem kell megvonni a szájától, meg teherbe sem esik
 
Nincs mitől tartani,
 
dr. H. Ernő, okl. hg. tanácsadó

Szólj hozzá!

Címkék: tanácsadás

A bejegyzés trackback címe:

https://tanacsom.blog.hu/api/trackback/id/tr472020768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása