Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Tanácsadó Rovat

Ha tanácstalan, mint egy kisközség, forduljon hozzám bizalommal! Meglátja, én tudom a válaszokat. Mert az Élet tényleg igen egyszerű, értem?

Jó szex, rossz szex

2010.05.24. 17:53 :: Doktorúr

 

Tisztelt Doktorúr!
 
A teljesen kihűlt, mióta egy éve összeházasodtunk. Van összehasonlítási alapom, mert a legjobb barátnőm is egy éve házas, s sokat szoktunk beszélgetni. Ma is beszélgettünk, kinek milyen volt tegnap az estéje. Nekem persze katasztrofális. A férjem megjött a munkából, a vacsorát megette 3 perc alatt, 4 percig szexeltünk, 2 perc múlva már aludt is. Neki persze fantasztikus. A férje miután hazament, egy csodálatos vacsorára vitte el, majd kéz a kézben hazasétáltak. Gyertyafény és egy óra előjáték után egy órán keresztül fantasztikus szexben volt része. És képzelje, a végén még egy órát beszélgettek. Meseszerű!
Nem értem, hogy csinálja, de én is ilyen kapcsolatot szeretnék. Mi a titok?
 
Válaszát előre is köszönöm,
Horváthné


Asszonyom,
 
Ön remek feleség, csak a világlátásával van gond. Hogy képben legyen, hagy írjam le, milyen lenne, ha a férjeik is kitárgyalnák a magánéletüket:

- Milyen volt a szex tegnap?
- Szuper! Amikor hazaértem, a vacsora már asztalon volt; ettem, szexeltem, majd rögtön elaludtam. És te?
- Katasztrofális... Hazamegyek és nincs áram, mert elfelejtettem a villanyszámlát befizetni. Ezért el kellett vinnem a feleségem vacsorázni. Az étel rossz volt és olyan drága, hogy nem volt pénzem
taxira. Gyalog kellett hazamennünk. Otthon persze nincs áram, megint meg kellett gyújtani azt az átkozott gyertyát. Oly mérges voltam, hogy egy órába tellett, míg felállt, majd még egybe, amíg elmentem, és így olyan dühös voltam, hogy még egy órán keresztül képtelen voltam elaludni.
 
Na, ugye, hogy nem ilyen szar életet akar a férjének? Süssön is neki valami finomat vacsorára, majd részesítse orális szexben, hogy továbbra is ilyen boldog és kiegyensúlyozott házaséletük legyen.
 
Tisztelettel,
 dr. H. Ernő, okl. hg. tanácsadó

Szólj hozzá!

Címkék: tanácsadás szex

A bejegyzés trackback címe:

https://tanacsom.blog.hu/api/trackback/id/tr622027172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása